Nieuwe huisstijl moet Fokus helpen het verhaal goed te vertellen
Een nieuwe uitstraling voor Fokus! Met een nieuw logo, nieuwe kleuren en nieuwe fotografie. Zodat we nog beter het verhaal over het prachtige Fokusconcept kunnen uitdragen. En met deze nieuwe website!
De afgelopen jaren heeft Fokus samen met cliënten en medewerkers de missie, visie en kernwaarden opnieuw bepaald. In het verlengde daarvan is ook gekeken naar een nieuwe communicatiestrategie en nu ook een nieuwe huisstijl. Dit moet zorgen voor meer bekendheid en zichtbaarheid van Fokus. Dat helpt ons bij het werven van nieuwe medewerkers en cliënten. De oude huisstijl dateert uit 1998 en voldeed niet meer aan de eisen van de huidige, meer digitale tijd. Dus tijd voor een nieuwe huisstijl! Bij de totstandkoming zijn cliënten, medewerkers en externe relaties nauw betrokken geweest. Dank daarvoor!
Het logo op deze website is dus nieu. Ontworpen door Studio De Ronners. Het logo staat symbool voor de assistentie die wij verlenen. Centraal staan de cliënten en onze assistentieverlening, eromheen staat de organisatie.
We hebben ook nieuwe kleuren. Hoofdkleur is azuurblauw. Dit staat voor levendigheid, energie, communicatie, vertrouwen en wilskracht. We hebben daarnaast twee steunkleuren roze en grijs, die staan voor warmte, zachtheid en geborgenheid. Naast het logo en de kleuren gebruiken we nieuwe foto's. Meer portretten, waarbij de mens centraal staat.
De komende maanden wordt de nieuwe huisstijl gefaseerd en duurzaam doorgevoerd in alle uitingen van Fokus. Check ook onze socials.